Facebook

Huă, americani jegoși!

Săptamana asta m-au exasperat articolele despre perechea aia de americani care susțin sus și tare ca românii put. Initial am zis că nu are rost să citesc articolele că na, am mai umblat și noi prin țară și știm cam cum stau lucrurile. Romănii s-au civilizat, in marea lor parte. Nu zic nu că nu or mai fi și exceptii, însă generalizezi și sa pui o eticheta unui popor ca tu ai avut bafta să te naști in nu stiu ce sat din partea cealaltă a lumii, mi se pare o atitudine ... jegoasă, ca să fiu in ton cu tema.

Interesant este ca la un moment dat americanii spun cu gura lor că ei nu și-au schimbat hainele de ... 6 zile. Cum? De 6 zile? Vara? In august? Păi mă mir că nu acuză românii ca i-au umplut de râie. Tu nu iți schimbi țoalele de 6 zile și spui că cei cu care ai călatorit în compartimentul de tren miroseau urât?

Tare mi-ar fi plăcut să dam macar de un român care a călători aștia doi să îi intrebăm pe ei cum americanii noștrii. Ei poate cred că au inventat apa caldă, însă din ce se pare au uitat să foloseasca săpunul și de asemenea cred că au uitat de bunul simț.

Oricum, uitându-mă la comentariile de pe canalul lor de youtube, nu vor mai avea cred curajul să vină prea curând in România. Și mai cred ca de fapt au demonstrat că in povestea asta, ei sunt cei ... jegoși!


Huă, americani jegoși! Huă, americani jegoși! Reviewed by john on 20:39 Rating: 5

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.