Facebook

Facebook, facebook ... da' până unde?

Astazi am auzit la ştiri de o duduie de vreo 21 de ani care nici mai mult nici mai puţin s-a pozat cum a facut mă-sa şi trimis rezultatul unui tip cu care se cunoştea doar prin intermediul reţelei de socializare Facebook. Tipul, bănuiesc neimpresionat de "bunătăţile" cuconiţei disperate, s-a apucat să o şantajeze cu respectivele poze, atentând la portofelul fătucei cu nici mai mult nici mai puţin de 2000 de euro. Cool!

Nu voi sta acum să mă întreb de ce o fătucă la 21 de ani, adică exact in culmea gloriei, e atat de disperată dupa un tip cu care a schimbat doua vorbe pe Facebook încât sa faca un astfel de gest, nici cum Dumnezeu a reuşit ăla sa o faca pe lady sa se pozeze in costumul Evei şi mai apoi să ii trimită lui operele de arta. Sincer, nu ma interesează, amandoi işi merita soarta. Apropo, pe tip l-au prins în flagrant in timp ce primea bănuţii şi i-au facut şi lui vreo câteva poze: faţa şi profil.



Azi am să mă adresez părinţilor şi aş vrea sa îi intreb pe caţi din lista lor de prietenii, îi cunosc? Pe caţi i-au acceptat fără măcar să se intrebe cine, ce si cum au ajuns "să ii ceara prietenia" pe Facebook? Cred ca nici nu intelegeţi la ce pericole vă expuneţi. Să vă dau un exemplu, exemplu pe care recunosc l-am citit nu ştiu pe unde, pe aici, "pe net".

Tu părinte mândru de al tău copil ii faci o poză si o pui pe facebook la care adaugi un comentariu de genul: "azi e prima zi din clasa a 4-a. mult succes copilului meu" şi mai apoi adaugi si un check-in ca sa stie tot poporul la ce şcoala invaţa odrasla ta. In afara faptului ca daca tot vrei sa îi urezi succes copilaşului tău, ar fi bine să faci asta spunându-i lui ce ai de zis, ai oferit fără sa îţi dai seama două informaţii foarte importante: vărsta copilui tau, programul si şcoala la care învată.  

Un eventual "pescar" va prelua poza copilului tău şi o va pune pe site-uri de profil cu mesajul: "fetiţa/băiat caucazian, 11 ani, 5000$". Iar peste vreo lună copilul tău, ferească Sfântul, se poate zbate legat fedeleş in nu stiu ce maşina/avion cu o destinaţie obscura.

Ştiu ce o sa ziceţi: "du-te bă de aici că nu există aşa ceva, mi se intampla tocmai mie!". Nu ar fi mai bine sa îl intrebi tu pe tipul ala cool, poyat lângă un bemveu şi care tocmai ţi-a cerut sa fiţi prieteni pe facebook, de unde vine şi ce treabă are cu tine? 
Facebook, facebook ... da' până unde? Facebook, facebook ... da' până unde? Reviewed by john on 21:44 Rating: 5

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.