Facebook

Imi place sa o fac dimineata! Incet si cu atentie!

Da, imi place si prefer sa o fac dimineata recunosc, cu ochii inca mijiti de somn. Si imi place sa o fac incet, sa respect toti pasii, ca sa fiu sigur ca la sfarsit voi fi satisfacut. Si sunt nevoit sa o fac aproape in fiecare dimineata, pentru ca daca cumva nu ma barbieresc (caci de barbierit e vorba)  doua zile deja ... nu mai seman cu buletinul.


Trebuie sa recunosc insa ca nu imi face placere deloc si pana acum nu am auzit barbat sa se omoare dupa operatiunea asta. Asta si pentru ca de fiecare data incerc sa gasesc ordinea si timing-ul perfect pentru fiecare pas pe care il fac atunci cand ma barbieresc. Si oricum niciodata nu reusesc sa stabilesc care ar fi aceasta ordine si cat ar trebui alocat fiecarui pas.



In primul rand incerc sa ma "infrumusetez" dimineata, pentru ca e pielea mai odihnita, ca si mine de altfel, si pentru ca in timpul zilei voi arata mult mai fresh decat daca m-as barbieri seara. Apoi, trebuie umezita si infierbantata "suprafata de lucru". Eu aici tot timpul balansez intre un dus fierbinte si un prosop incins pus fata si intotdeuna sfarsesc sub dus. 

Urmeaza apoi aplicare spumei de ras. Sau a gelului? Sau a spumei? Habar nu am. Si nu inteleg de ce insist sa am in baie ambele variante?! De ce le mai multe ori folosesc spuma, desi nu am observat mari diferente intre cele doua. Dupa aplicarea spumei de ras (sau a gelului) urmeaza partea cea mai placuta. Cum trebuie sa pierd timpul in jur de 5 - 7 minute cu chestia aia alba pe fata, nu pot face altceva si nici nu imi doresc altceva decat sa imi butonez smartphone-ul din dotare. Raspund la mailuri, verific ce am de verificat, injur pe facebook pe cine merita si ... si cam atat.

Singurul lucru asupa caruia nu am indoieli este apartul meu de ras, un Gillete Fusion din acela cu baterie, care e mai mereu consumata, din care cauza ma vede sotia dimineata alergand prin casa cu spuma pe fata tipand in gura mare: "Unde sunt bateriile? Unde sunt bateriile?". Sotia mea de fiecare data cu un calm demn de o englezoaica imi raspunde: "Tot acolo, in sertarul de jos". Bun, de barbierit stie tot romanul cum se face. Intai folosim aparatul de ras in sensul cresterii firelor de par, adica de sus in jos si abia apoi il folosim  si "in raspar". Simplu.

Ei si acum urmeaza partea filozofica a barbieretului. Ce facem mai intai, ne dam intai cu after shaw si apoi cu balsam? Sau folosim intai balsamul si la sfarsit ne dam cu after shaw-ul? Pai si atunci de ii mai spune "after shaw"? De ce nu ii spune "after balsam"? In plus si astia fac recipientele aproape la fel! Nu mai conteaza.Mma dau cum si cu ce apuc si ies victorios din baie, multumit de mine si mai ales de faptul ca nu intarzii la serviciu decat 35 de minute. Ziua a inceput perfect pentru mine!

PS. Voua cum va place? Ce obiceiuri aveti si mai ales cum o faceti? 
Imi place sa o fac dimineata! Incet si cu atentie! Imi place sa o fac dimineata! Incet si cu atentie! Reviewed by john on 15:36 Rating: 5

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.