Facebook

Fuck all insurance!

Azi am avut "onoarea" sa fiu pasager in masina unui prieten si nu stiu cum am ajuns noi sa discutam de asigurari si de firmele de asigurari. Discutam de diferitele cazuri pe care le cunosteam fiecare si ii injuram cum puteam noi mai bine pe astia de ne iau banii ani de zile si cand e vorba sa ne despagubeasca gasesc ei cine stie ce chichita si "ne-o trag".

Si apoi il aud pe el cu o replica de Youtube: "ba in fiecare zi vezi la stiri ca ia foc cate o casa, un depozit, un restaurant ceva si ca proprietarii nu aveau asigurare. pai si daca aveau ce? ii ajuta cu ceva? in cel mai rau caz ii ajuta sa se imbolnaveasca mai repede de ulcer." Primul meu instinct a fost sa il contrazic, dupa care mi-am dat seama ca "narodul" in prostia lui are dreptate.

Ba au astia de la asigurari un stil aparte cand te duci sa inchei o asigurare si au o poezie in ei, de Eminescu ti se pare pantaloni scurti. Te iau si te invart pana cand nici tu nu mai stii ce semnezi. Intotdeauna au grija sa iti spuna de 5 ori pe minut care sunt avantajele dar nici prin cap nu le trece sa iti prezinte si conditiile reale in care ai parte de banii de asigurare in caz de "belea".

Asa ca vorba amicului, la ce pana mea sa mai faci asigurare, daca ea a devenit doar o fitza pentru ca de despagubire oricum nu ai parte. Gasesc baietii astia de la asigurari un motiv sa nu iti de-a banii: razboiul din Ucraina, cutremurele lui Marmureanu, mama lui Ponta, fratele lui Base, etc. Asa ca am decis sa nu imi mai fac decat asigurarile obligatorii! Si asta pentru ca nu ma lasa amicul meu sa uit ca imi expira politele!!!

Fuck all insurance!


Fuck all insurance! Fuck all insurance! Reviewed by john on 21:14 Rating: 5

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.