Facebook

Faceti-va fratilor back-up

Niciodata sa nu zici "niciodata"!

Tocmai am citit ca lui Cabral i-a crapat Windows-ul 10 in timp ce isi face un update si el se plangea de treaba asta. Bine, nu se plangea la propriu, ci doar se lamenta, asa cat sa faca de un articol pe blog. Asta nu e mare lucru, insa ce nu inteleg eu, este cum de un tip ca el care face ceva bani din blogarit nu are un back-up la sistemul de operare!?



Windows-ul crapa, odata si-odata!

Ca Windows-ul crapa, o stim inca din 1998 de pe vreamea mult prea folositului Win'98, deci nu e nicio noutate, insa in vremurile noastre sa nu ai nicio solutie back-up, in conditiile in care castigi bani frumosi de pe urma computerului, asta deja e ... spuneti-i voi cum vreti, insa eu eu spun clar: prostie.

Fii pregatit, fa-ti un back-up!

Faceti-va fratilor back-up. Exista atatea metode in zilele noastre ca nici nu e nevoie sa fii prea familiarizat cu pc-ul, ca sa iti faci o copie a sistemului de operare. Cea mai usoara si sigura metoda e sa iti faci o imagine a partitiei pe care se afla sistemul de operare, pentru ca in 30 de minute dupa ce ti-a crapat Windows-ul, sa iti restaurezi sistemul de operare ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Asta cu conditia, ca problema sa nu fie hardware. 

Cu ocazia asta cred ca am sa fac un tutorial minutios despre cum puteti face o imagine a sistemului vostru de operare pe celelalalt blog, cel despre calculatoare. 
Faceti-va fratilor back-up Faceti-va fratilor back-up Reviewed by john on 23:08 Rating: 5

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.